27 Mayıs 2013 Pazartesi

Tailored Jakcet İsteyen?


Bu Japonların İngilizce yazım hataları çok farklı oluyor.R ve L harflerini karıştırmalarına alıştım da bir internet mağazasında Jacket'e Jakcet yazmak da ne Allahaşkına :D

Kim istiyor JaKCet bakalım?

2 yorum:

  1. ben bir şey demek istiyorum yani inanın kötü niyetli değilim japonda değilim :))ama bu blogda ki postunuzun yüzde doksanı japonların giyimini kuşamını küçümsemek üzerine evet benimde hoşuma gitmiyo hiç biri ama bence biraz haksızlık ediyosunuz...bu blogu bi japon görse üzülür yanii.ama valla kötü niyetle söylemiyorum japonyayı sizinle tanıdım ben ondan önce bi bilgim yoktu ama ha bire benzer tavırlarla post yayınlamanız biraz rahatsız edici.yoksa sizi seviyorum ve beğenerek takip ediyrum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim amacim onlari kucumsemek degil gulmek gecmek.Burada herkes bu amacla bulunuyor.Zaten kendi kisisel blogumda yazmayi tercih etmedigim icin burayi actim.
      Gulelim gecelim.
      Bunlar gercekten satista olan urunler ve gercekten giyiyor insanlar.
      Moda baskentlerinden biri sayilan Tokyo`da insanlar boyle yuruyor.
      Moda kisiye gore degisir bunlar benim guldugum seyler.
      Bu blogda bu tarz yazmaya devam edecegim.Sizi rahatsiz eden bir sey varsa bence burayi takip etmeyi birakin.
      Ama sunu da eklemek isterim bu blogun amaci gulelim gecelimdir.Zira bir hakaret blogu degildir.Normal seyleri paylasmak da degildir amacim.
      Degisik gelen urunleri ya da kiyafetleri paylasiyorum.
      Bu blogu Japonlar gorse ne olur bilemem.Ama Japon olan esim de bunlari gordugunde bu ne beee diyor ;)
      Elde var bir Japon onayi yani :)

      Siz yine de buradaki tavrimi ciddiye almayin.Gulunuz ve geciniz ;)

      Sil