24 Mayıs 2013 Cuma

Gönlümde Yatanı Buldum

 Bildiğiniz gibi Türkiye-Japonya arası upuzunnn bir uçuş.10-12 saat uçakta kaldığımız için ne giysem derdim olurdu hep.
Ama artık buldum.
 Bu paçalı donlara benzeyen ama onlardan daha süslü olan 'şeylerden' alacağım kendime.



İki rengini de alacağım.Birini gidişte diğerini dönüşte giyerim.Çoook ama çoook havalı oalcağım!oowww yeaaaa :D

Bu yazıyı okuyan annem beni havaalanına karşılamaya gelmeyecek büyük ihtimalle :)

Paçalı don style on!
Adam gibi giyin style out!

Aranızda isteyen var mı?Valla bak açık açık söyleyin :D

Düzeltme:Aman Allah'ım bu yazımı da ciddiye alanlar olmuş.Ben asla giymem bunları yaaaaaaa

13 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Mükemmel! Çok hoşuma gitti! kaç yen bunlar abla?

    YanıtlaSil
  3. bunları gerçekten giyen var mı Ama sözkonusu Japonyaysa kesin vardır :)

    YanıtlaSil
  4. Ahahahah:))) inanılmaz ama gerçek:))))

    YanıtlaSil
  5. Hahahaha hep aradığım ama adını bilmediğim süslü paçalı donlar :D Bsna da alıp gel birlikte giyeriz Kuşadası'nda yeni bir akım yaratırız :P :P

    YanıtlaSil
  6. kapriler de boyu kısa gösteriyo bunlar da cıks cıks zaten ufacık tefecik bir hal var kız da bacak boyu acayip kısalıyo hihihi pek bilimsel konuştum durun sevimli mi sevimli rahattır da bu giyer miydim diye bakınca da giyerdim galiba rahatıma düşkün bi insanım ki ben:DDD

    YanıtlaSil
  7. Ay inanamıyorum. Kahkahalarla gülüyorum şu an. :D

    YanıtlaSil
  8. Japonlar tül perde pek kullanmadıklarından ziyan olmasın ev ekonomisi şeedelim diye böyle bir moda akımı yaratmışlar bence :))

    YanıtlaSil
  9. çok şirin bunlaaaaarrr ,ve sanada çok yakışır eminim :)keşke burada giyicek cesaretm olsa bu tarz bişeyi

    YanıtlaSil
  10. benim takıldığım bir nokta var japon bayanlarını hep mini minnacık 2ye katla cebe koy misali tanıdık türkiyede. hatta 'japon style' kıyafetleri online satış yapanlar üzerinde xl yazıyor ama 36-38 bedene olur gibi şeyler söylüyor. siz kendinize uygun kıyafeti bulabiliyor musunuz diye merak ettim

    YanıtlaSil
  11. Palyaço bebek elbiseleri gibi :)

    YanıtlaSil