27 Mayıs 2013 Pazartesi

Bu ne arkadaş ya????


Burada aslında amaç kot şortu tanıtmak olsa da o ayakkabılar ne yaa!!!! Bu ne arkadaş ya!!!

Japonya'da ne yazık ki erkekler de bir garip giyiniyor.Yani bu tarz giyinen bir kesim var.Yoshi böyle olmadığı için onunla evlendim ama bir sabah ben böyle giyinmek istiyorum diye uyanırsa :)
Yapacağım tek şey elime ıslak odun almak olacaktır :)
Mesajımı almıştır o :)

Sizce hangisi daha kötü şort mu ayakkabı mı?

Beni yorumlarınızla yalnız bırakmazsanız birkaç yazı daha yazarım diyorum bu akşam :) Nasıl mesajımı aldınız mı?

13 yorum:

  1. ikisi de çok kötü :D hele şortun arkasın aynı köpek saldırmış gibi :D:D ama ayakkabı daha fena >< bir erkek için biraz fazla... feminen!? :S .. :D

    YanıtlaSil
  2. Yüksek Japon Modası :D

    Benimde bir Japon arkadaşım var ve kendinisi erkek.Kendisinin modayla çok ilgili olduğunu söylüyor ama ne bileyim çok acayip giyiniyor.
    Mesela normal pantolonun paçalarını kapri gibi kıvırıp altınada siyah beyaz çizgili çorapları çekiyor yukarı kadar :))
    Gerçekten anlaşılmaz bir moda anlayışları var.

    YanıtlaSil
  3. Bu bir gözlük reklamı olmalıymışş :) benim en çok dikkatimi o çekti ha gerçi japonlarda bi hoş ya üst üste giydirip araya sıkıştırdıkları şeyin reklamını yapıyorlar orası da ayrı tartışılır ^^.vel hasıl kelam gözlük iyiymiş :D

    YanıtlaSil
  4. ayyy icim urperdi.. maalesef korede de boyle bir kesim mevcut. cok sukur ki esim insan gibi giyiniyor ^^ bence ikiside kotu..

    devamini bekliyorum. bebisten firsat olunca mutlaka okuyacagim.

    YanıtlaSil
  5. Can dayanmıyor böyle fotoğraflara bakarken:):)
    Hemen babama,kardeşime,dayıma,amcama,hısım,akrabaya almak lazım biter miter neme lazım:)
    İşin şakası bir yana size de sabır diliyorum ve tebrik ediyorum bunları her an görebilme ihtimaliyle yaşıyorsunuz kolay olmasa gerek:)

    YanıtlaSil
  6. Allahıııım leopar detayınıda atlamayalım şorttaki :))))) hepsi out diyorum :)))

    YanıtlaSil
  7. ben artık yorum bile yapmak istemiyorum ama yapmış oldum yine.ıssız adaya düşmüş deli gibi giyinmiş.'bana bakın ben mayyağım'der gibi kıyafette tek bir uyum bile yok.uyumuda geçtim ya hani Japonlar geleneklerine düşkündü.kültürüne sahip çıkıyordu.arkadaş bir Allah'ın kuluda demiyor mu ki ülke turizmini sekteye uğratacaksınız.insanlar bizi yanlış tanıyacak,ülkemiz üzerinde kötü izlenim bırakmayalım.japonya gibi bir ülkeyi moda merkezi diye tanıtan insanlar Bakırköy gibi bir yerden tescilli raporlu herhalde.

    YanıtlaSil
  8. Bu Japon modasını hiç anlayamıyorum,sadece blogundan gördüklerim bile yettii! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düşündüklerimde yanlız değilmişim !! :D

      Sil
  9. ayyakkabı diyorum ben mankende pek olmamış daha iyi olabilirmiş

    YanıtlaSil
  10. valla sergülcüm ben yorum yapacak bir tane uyum goremedim allah aşkına bukadar mı bir vücutta aykırı renkler bir arada toplanır....aman dikkat et yoshi enişte aman haa böle giyinmek icin bi sabah yataktan fırlarsa kafasına bi tane odun vur...en azından bayılması böle giyinmesinden iyidir:)))))

    YanıtlaSil
  11. ya aslında bir bayan giyse belki çok feci durmaz ama erkekler giyince insan bi durup düşünüo bunlar şaşırmış mı diye :)

    YanıtlaSil
  12. Ben ayakkabıyı beğendim, roma dönemi gibi aynı :D

    YanıtlaSil