1 Kasım 2012 Perşembe

Baby I Love You



Japonya'da anlamadığım bir sistem bu gerçi kimseye de sormadım ya.Diyelim alışverişe gittiniz müzik çalan dükkanlarda hep aynı şarkıları duyarsınız.
Giyim,kozmetik,ev eşyası,araba parçası hiç farketmez ne mağazasında bulunduğunuz.Promosyon cd'si gibi her yerde hatta farklı şehirlerde bile bu değişmiyor.

Bir süredir hep bu şarkı çalışıyor.Tam videosunu aradım ama bulamadım.Videodaki ilk şarkı her yerde ama gerçekten her yerde çalan şarkı bu aralar.




Haydi hep birlikte söylüyoruz.Baby i love you,i love you :)

Bir de Japon bir şarkıcı ile düet yapmış.Onu da merak ederseniz budur.



Ben sevmedim düeti.Yani tek Japonca olsa gene fena değil ama çocuk keşke ingilizce parçalamasaymış.

Sizce?

2 yorum:

  1. Düetin başı değilde nakarat kısmı çok hoş bence klasik Japon stili olmuş gene şarkı ama hoş gibi geldi bana ^^

    YanıtlaSil
  2. Bu albümü indirmiştim çok seviyorum cidden teşekkürler

    YanıtlaSil