28 Ekim 2012 Pazar

Japon Kızlarının Sırrı

 Japonya'da özellikle büyük şehirlerde mini etekli Japon kızlarına bolca rastlarsınız.Burada göğüs dekoltesi hemen hemen hiç görülmezken (neden acaba :p ) bolca mininin de minisi etekli kızlar görürsünüz.
Yağrmur,kar,soğuk dinlemezler.(bunun da formülünü çözsem iyi olacak)
Bu mini etekli kızlar kesinlikle eteklerini çekiştirmez.Hani açılırsa açılır banane tavrındalar her daim.Meğersem şortlu etekler alıyorlarmış.

Bakınız :)


Şortlu bile olsa bizim ülkemizde bunu giymek büyüüük cesaret ister :)


5 yorum:

  1. çok güldüm ya :D dediğin gibi bizim buralarda bunu hayatttaaa giyemezsın :D şahsen ben diz hizasında bile giysem çekiştirip duruyorum :D

    YanıtlaSil
  2. ben uzuakdoğu sever biri olarak bunu şöyle çözdüm.bu çekik gözlü :) kızların genelde bacakları ince ve güzel olduğu için onu açıyorlar ama göğüs bakımından fakir olduğu için yani başka bir deyişe göğüs fakiri oldukları için açacak bir şey bulamıyor kapatıyorlar.çünkü korede de böyle :D

    YanıtlaSil
  3. Bence hepsi birbirine benziyor. Sevimli olma çabasını da anlamıyorum... Bacakları çok güzel göğüs de olaymış iyiymiş:=)Zorla sevimli görünmeye çalışan kızlar güruhu:) TR'den sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Aşırı minyon tipliler. Sanırım en avantaj yönleri.

    YanıtlaSil